Nejen firmy, ale i školy potřebují propagaci

V současné době je i vzdělávání zataženo do marketingu. Střední, ale i vysoké školy znají ten věčný boj o žáky. Dokonce i na úrovni základního vzdělávání vzniká konkurenční boj o žáka. Školy musí nabídnout to, co jiná škola ve stejné lokalitě nenabízí. Proto se dnes ředitelé škol a jejich zástupci účastní manažerských kurzů, jejichž součástí je marketing. Dnešní ředitel už pomalu nezná své žáky, protože se stává na této pozici manažerem. Zajišťuje práci svým podřízeným. Inu, jiná doba.

Školy, snažte se

Pokud jste právě Vy takovým manažerem školy, musíte mít jasno, jak ji zviditelnit. Tisk letáků s informacemi o škole a s její nabídkou pro žáky, potažmo i pro rodiče, bývá nejjednodušší způsob propagace. Určitě se najde finanční obnos z provozu školy, který tento způsob zajistí. Dny otevřených dveří a webové stránky jsou dalšími prostředky marketingu, čili propagačního postupu škol. A potom rozhodně výsledky vzdělávacího procesu v různých vědomostních soutěžích, nebo také na poli mimoškolní zájmové činnosti. I školy se musí snažit.